چهارشنبه, 25 مرداد 1396

مديريت فردا ، حامي امور خيريه

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

تجربیات موفق در طراحی و راه اندازی باشگاه مشتریان تنها زمانی رخ می دهد که شما به عنوان صاحب کسب و کار بدانید بدنبال چه هدفی از راه اندازی یک باشگاه مشتریان می باشید. مفتخریم پس از حضور در راه اندازی چند باشگاه مشتریان از جمله باشگاه مشتریان بانک ملی، کارکردهای وسیعی را برای باشگاه مشتریان استخراج کنیم که مهمترین آنها ایجاد یک کسب و کار سود آور مستقل می باشد.

ادامه مطلب...

 

مدل 9گانه اینیاگرام یک راهنما برای شناسایی شخصیت دیگران می باشد که با شناسایی نقاط قوت و ضعف هر فرد، می توانیم نحوه اثرگذاری و ایجاد تغییر در او را متوجه شویم. به کمک اینیاگرام، روابط بین فردی و ارتباطات با دیگران را می توان برنامه ریزی و کنترل نمود، ترس و اضطراب را در آنها شناسایی کرد و با یکدیگر به درک متقابل رسید.

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي

برخی از روانشناسان، تیپ های 9 گانه اینیاگرام را به سه تیپ کلی جسمی و حرکتی (Body) ، احساسی (Heart) و دهنی (Head) تقسیم می کنند که ویژگیهای خریدار یا مشتری در هر کدام از این تیپ ها به قرار زیر است :

 

 

ادامه مطلب...

 

پس از راه اندازی دپارتمان باشگاه مشتریان در شرکت مدیریت فردا و تعمق بیشتر در این حوزه، به مرور نیاز به علوم جدیدی در حوزه رفتارشناسی مصرف کننده یا مشتریان را احساس کردیم.

در واقع بر اساس نوع محصول، وسعت منطقه جغرافیایی، حجم مشتریان هدف و همچنین نوع ارزیابی رفتار مصرف کننده  لازم است از کارشناسان و ابزارها و یافته های علوم زیر نیز استفاده گردد :

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - رضایت و وفاداری مشتریان

رفتار مصرف کننده تنها چگونگی خرید کالاها را شامل نمی شود،بلکه شامل استفاده از خدمات، فعالیتها و عقاید نیز می باشد. فعالیتهائی مانند مسافرت کردن،رفتن به دندانپزشکی،ثبت نام برای کلاسهای آموزشی و غیره همگی جزء مواردی هستند که رفتار مصرف کننده آنها را شامل می شود. به این دلیل رفتار مصرف کننده شامل کالاها،خدمات،فعالیتها و عقاید می باشد و تلاشهای بازاریابی برای رفع نیازهای افراد پیشنهاد نامیده می شوند.

ادامه مطلب...

 

<< شروع < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

صفحه 1 از 74