شنبه, 29 مهر 1396

مديريت فردا ، حامي امور خيريه

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

جایگاه سازی با یک محصول ، یک کالا، نوعی خدمات، یک شرکت، یک موسسه و حتی خود شما آغاز می شود. اما جایگاه سازی مفهومی نیست که روی محصول یا خدمت صورت گیرد. جایگاه سازی مجموعه فعالیتهایی است که روی ذهن مشتری فعلی یا مشتری احتمالی صورت می گیرد.

 

ادامه مطلب...

 

وقتی صاحبان کسب و کار تصمیم به راه اندازی یک باشگاه مشتریان می گیرند می بایست خست نسبت باشگاه مشتریان را استراتژی کسب و کار خویش مشخص کنند. پس از این مرحله می بایست استراتژی کلی باشگاه مشتریان را مشخص کرد. در واقع استراتژی باشگاه مشتریان بر اساس نوع باشگاه مشتریان تعیین می گردد.

 

ادامه مطلب...

 

بسیاری از شرکتها و افرادی که برای راه اندازی باشگاه مشتریان به ما مراجعه می کنند تعریف دقیقی از باشگاه مشتریان و باشگاه وفاداری ندارند. از این رو در اینجا سعی کرده ایم به طور خلاصه مفاهیم پایه در حوزه باشگاه مشتریان را شرح دهیم

 

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - برندینگ و تبلیغات

چرا تولیدکنندگان کالاها و خدمات همیشه به دنبال این هستند که برای خود یک برند ایجاد کرده و محصولات خود را تحت آن عرضه کنند در حالیکه چنین پروسه ای هزینه برندینگ و مدیریت برندهای زیادی از قبیل بسته بندی، برچسب گذاری، مجوزها و ثبت های قانونی، تبلیغات، بازاریابی و... را برای آنها به دنبال دارد؟ در این میان ریسک عدم اقبال برند مورد نظر از جانب بازار و مصرف کنندگان را نیز نباید نادیده گرفت.

 

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - مارکتینگ و فروش

در علم بازاریابی استراتژی های قیمت گذاری بر حسب عوامل مختلفی تعیین می شود. متاسفانه در کشور ما فقط به جنبه سود آوری بیشتر کالا و یا قیمت رقبا به عنوان عوامل موثر در قیمت گذاری توجه می شود. در اینجا استراتژیهای اصلی قیمت گذاری را بطور خلاصه بررسی می کنیم.

ادامه مطلب...

 

<< شروع < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

صفحه 3 از 74