چهارشنبه, 25 مرداد 1396

مديريت فردا ، حامي امور خيريه

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
مطالب آموزشي - مارکتینگ و فروش

علم بازاریابی تا کنون فلسفه های گوناگونی را تجربه کرده است که می توان در این زمینه به فلسفه های مبتنی بر تولید، محصول، فروش، بازاریابی و در نهایت دیدگاه مبتنی بر بازاریابی اجتماعی اشاره کرد، فلسفه ای که آخرین فلسفه و مورد اشاره بحث ما پیرامون ترکیب علوم تجاری و بازرگانی و محیط زیست و حمایت از آن می باشد.

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - مارکتینگ و فروش

در متون اقتصادی از قدرت بازار به عنوان توان عوامل بازار در تاثیرگذاری بر قیمت کالا در بازار (در جهت کسب منافعی بیشتر از شرایط رقابت کامل) یاد می شود. بنابراین از این زاویه بلافاصله می توان این نتیجه را استنتاج نمود که قدرت بازار تنها به قدرت عرضه کننده محدود نمی شود بلکه در شرایطی تقاضاکنندگان نیز دارای قدرت بازار می شوند.

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - مارکتینگ و فروش

اگرچه اعتماد در جامعه و شرکتها به نظر پایین می رسد، اینک زمان خوبی برای شرکتها است که استراتژی بازاریابی مبتنی بر اعتماد (بازاریابی اعتمادی) را پایه گذاری کنند. افزایش قدرت مشتری یک پارادایم جدیدی برای بازاریابی به وجود می آورد، پارادایمی که مبتنی بر جانبداری از مشتری با فراهم ساختن اطلاعات و مشاوره های صادقانه و درهای باز است.

ادامه مطلب...

 
نکات مفيد و خواندني - رموز موفقيت

اگر با یکی دوبار غواصی کردن مروارید صید نکردی از اقیانوس ایراد نگیر، بگرد نقاط ضعف غواصی خود را پیدا کن شاید هنوز به عمق کافی نرسیده ای و شاید هنوز به جایی که در آنجا صدف وجود دارد نرفته ای.  اگر بتوانیم هر هفته یکی از مشکلات زیر را از روحیه کاری خویش حذف کنیم، بعد از حدود یکسال می توانیم خود را به عنوان فردی ایده آل برای شروع یا مدیریت هر کسب  و کاری بدانیم.

ادامه مطلب...

 
نکات مفيد و خواندني - مديران و شرکتهاي موفق

استیو جابز یکی از نابغه های فضای کسب و کار و شوالیه فناوری اطلاعات است. همه نام او را با شرکت APPLE می شناسند. دانستن زندگینامه وی که در سال 2011 از دنیا رفته است، می تواند در درک مناسبی از الزامات موفقیت در هر کسب و کار موثر باشد.

ادامه مطلب...

 

<< شروع < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

صفحه 7 از 74