یکشنبه, 01 مهر 1397
مطالب آموزشي - رفتارشناسی و وفادارسازی مشتریان

سیستم های اطلاعات بازاریابی، متدها و فرآیندهایی هستند که به منظور جمع آوری کردن، تحلیل کردن، نگهداری کردن و توزیع داد­ها و اطلاعات به صورت سیستماتیک مورد استفاده قرار می گیرد. اهمیت این سیستم در سازماندهی و ادغام اطلاعات و فرآیندهای تحقیق بازاریابی مشمول می باشد.

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - مارکتینگ و فروش

" ان ال پی " علم و هنر رسیدن به کمال و موفقیت است و از مطالعه اشخاصی که در زمینه های مختلف به نتایج چشمگیر رسیده اند حاصل شده است. به کمک  ان ال پی خواهید توانست سریع تر و به نحوی موثرتر از قبل ، به اهداف شخصی خود دست یابید. به بیان دیگر در انجام کارهای مورد علاقه ، دستتان بازتر خواهد بود.

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - ساير مطالب

با توجه به درخواست بازدیدکنندگان سایت و دانشجویان عزیز، فایلی با عنوان «شیوه ارائه مطالب در پاورپوینت» تهیه و بارگذاری شده است. البته باید توجه داشت که تمرکز اصلی این فایل بر روی ارائه های دانشجویان در کلاسهای دانشگاهی می باشد که البته اصول آن قابل تعمیم به سایر ارائه ها می باشد.

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - مارکتینگ و فروش

آميخته بازاريابي مجموعه‌اي از ابزارهاي قابل كنترل بازاريابي است كه شركت با در هم آميختن آنها سعي در پاسخگويي به بازار هدف مي نمايد. به عبارت ديگر آميخته بازاريابي دربرگيرنده همه فعاليتهايي است كه شركت مي‌تواند با انجام آنها بر ميزان تقاضاي محصولاتش اثر گذارد. در تقسيم بندي‌كلاسيك اين فعاليت‌ها را مي‌توان در چهار دسته كلي تقسيم ‌بندي كرد:

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - ساير مطالب

همواره شرکتها به دنبال این هستند که با ایجاد تفاوتهایی میان خود و رقبا، توجه مشتری بالقوه را به خود جلب نموده و وی را نسبت به خرید محصول یا خدمات آنها ترغیب کنند. در این میان این مشتری است که بصورت آگاهانه یا ناخودآگاه نسبت پول و هزینه ای که می پردازد (Price) و چیزی که بدست می آورد (Earn) را تحلیل کرده و ارزش آن کالا (Value) را مشخص می کند.

ادامه مطلب...

 

<< شروع < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

صفحه 8 از 72