چهارشنبه, 28 مهر 1400

خدمات مدیریت فردا

مديريت فردا ، حامي امور خيريه

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
مطالب آموزشي - حکايتهاي مديريتي

موشی افسار شتری را گرفت و به راه افتاد. شتر علیرغم اینکه سرعت موش بسیار کم بود با وی همراه شد ولی در باطن منتظر فرصتی بود تا خطای موش را به وی گوش زد کند. این دو به راه ادامه دادند تا به کنار رودخانه ای رسیدند. موش از حرکت باز ایستاد و شتر از او پرسید که: «چرا ایستاده ای تو رهبر و پیشاهنگ من هستی؟»

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - حکايتهاي مديريتي

یک روز یک مرد روستایی یک کوله بار روی خرش گذاشت و خودش هم سوار شد تا به شهر برود. خر پیر و ناتوان بود و راه دور و ناهموار بود و در صحرا پای خر به سوراخی رفت و به زمین غلطید. بعد از اینکه روستایی به زور خر را از زمین بلند کرد معلوم شد پای خر شکسته و دیگر نمی تواند راه برود. روستایی کوله بار را به دوش گرفت و خر پا شکسته را در بیابان ول کرد و رفت. خر بدبخت در صحرا مانده بود و با خود فکر می کرد که «یک عمر برای این بی انصاف ها بار کشیدم و حالا که پیر و دردمند شده ام مرا به گرگ بیابان می سپارند و می روند.»

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - حکايتهاي مديريتي

يك پسر تگزاسي براي پيدا كردن كار از خانه به راه افتاد و به يكي از اين فروشگاهاي بزرگ كه همه چيز مي فروشند در ايالت كاليفرنیا رفت. مدير فروشگاه به او گفت: «يك روز فرصت داري تا به طور آزمايشي كار كرده و در پايان روز با توجه به نتيجه كار در مورد استخدام تو تصميم مي گيريم.»

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - ساير مطالب

صرف نظر از اینکه رشته تحصیلیتان چه باشد یا اهل کجا باشید و یا در چه شرکتی بخواهید استخدام شوید، یک سری از مهارت های اساسی هستند که برای ورود به محیط کار لازم است همه به اندازه نیاز از آن ها بهره مند باشند.  برخی از مهارت ها قابل فراگیری اند و برخی ریشه در خلقیات افراد دارند و تغییر شان دشوار می نماید. برای استخدام شدن و یا حتی حفظ کار موجودتان لازم است برخی مهارت های قابل فراگیری را بیش از پیش فرابگیرید:

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - برندینگ و تبلیغات

 

در دنیای بازاریابی امروز اشکال، رنگ ها و نوشته ها نقش بسزایی را در تسخیر ذهن مشتری ایفا می کنند. امروزه صاحبان شرکت ها و بنگاه های اقتصادی برای برقراری ارتباط موثر با مشتری و القای منافعی که از فروش محصولاتشان نصیب آنها می شود، در چالش بزرگی به نام رقابت گرفتار شده اند. اگر قرار باشد تنها مزیت رقابتی شرکت ها، کیفیت بالا و قیمت پایین محصولاتشان باشد، مطمئن باشید آنها تا سال های متمادی سهم معینی از بازار هدفشان را در اختیار خواهند داشت و توفیق چندانی در افزایش سهم بازار خود به دست نخواهند آورد بنابراین تنها شرکت هایی در بازار مصرف حکومت خواهند کرد که بتوانند با استفاده از ابزارهای ترویجی تاثیرگذار، وفاداری مشتریانشان را نسبت به محصولات خود تضمین کنند.

ادامه مطلب...

 

<< شروع < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

صفحه 9 از 71