چهارشنبه, 25 مرداد 1396

مديريت فردا ، حامي امور خيريه

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

400 سال پیش از میلاد مسیح (ع)، بقراط تقسیم بندی چهارگانه ای را برای شخصیت انسانها ارائه داد که هنوز معتبر است و می تواند در حوزه شناسایی شخصیت مشتریان نیز بکار گرفته شود. این مدل را می توان اولین مدل شخصیت شناسی یا رفتارشناسی انسان ها نیز نامید.

 

ادامه مطلب...

 

در مدل DAS سه تیپ شخصیتی مسلط (Dominant)، تحلیل گر (Analitical) و اجتماعی (Social) مطالعه می شود.


ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - رضایت و وفاداری مشتریان

مدل های رفتار مصرف‌کننده را می‌توان در سه گروه اصلی تقسیم‌بندی کرد. گروه اول مدل‌های محتوایی و فرآیندی می‌باشند. گروه دوم مدل‌هایی هستند که بر عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده تأکید زیادی دارند و گروه سوم مدل‌هایی هستند که توصیف‌کننده فرآیند پردازش اطلاعات می‌باشند.

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - باشگاه مشتریان

وقتی به بررسی بیش از 100 باشگاه مشتریان در کشور پرداختیم با نکات جالب و حتی حیرت انگیزی مواجه شدیم. نکات مهمی در این زمینه وجود داشت که باعث شد نسبت به نوشتن آن به عنوان یک مطلب در سایت اقدام نماییم.

ادامه مطلب...

 

جایگاه سازی با یک محصول ، یک کالا، نوعی خدمات، یک شرکت، یک موسسه و حتی خود شما آغاز می شود. اما جایگاه سازی مفهومی نیست که روی محصول یا خدمت صورت گیرد. جایگاه سازی مجموعه فعالیتهایی است که روی ذهن مشتری فعلی یا مشتری احتمالی صورت می گیرد.

 

ادامه مطلب...

 

<< شروع < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

صفحه 2 از 74