سه شنبه, 27 اردیبهشت 1401
خدمات مدیریت فردا
مديريت فردا ، حامي امور خيريه
اولين بار جی کنراد لوینسون در کتابی با عنوان "بازاریابی پارتیزانی" در سال 1982 بازاریابی پارتیزانی(GUERRILLA MARKETING) را تشریح نمود. اين روش بازاريابي، روشی نامنظم و غیرمعمول در انجام فعالیت های ترفیع کالا (Promotion) بر مبنای یک بودجه بسیار کم است. چنین ترفیعات و پیشرفتهایی گاهی اوقات به گونه ای طراحی می شوند که گروه مخاطبين هدف، حتی از وجود آنها بی اطلاع ميباشند و به عبرت ديگر این ترفیعات نوعی بازاریابی پنهان یا سری است که بازاریابی مخفیانه نیز نامیده می شود
مطالب آموزشی ...
پربازدیدها ...
تمامی حقوق وب سایت متعلق است به مدیریت فردای اندیشه آرنا
طراحی وب سایت و اجرا : رایان