چهارشنبه, 25 مرداد 1396

مديريت فردا ، حامي امور خيريه

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

شرکتهای مشاوره مدیریت و یا مشاوران مدیریت معمولاً به دو شیوه با مشتریان خویش تعامل می کنند:

1) مشاوره ساعتی

در این شیوه ضمن بررسی موضوعات از زبان مدیران ارشد شرکتها، به ارائه راهکارهای عمومی پرداخته می شود.

اما دست نگه دارید، به نظر ما این شیوه کارآیی پایینی دارد زیر هیچ نسخه شفابخشی وجود ندارد ... پس ما شیوه دوم را پیشنهاد می دهیم.

 

2) عارضه یابی و مشاوره بهبود

- در این شیوه نخست به بررسی وضع موجود از زبان مدیران ارشد شرکتها می پردازیم.

- در گام بعد با ابزارهای استاندارد عارضه یابی به ممیزی فرآیندها و شیوه های عملیاتی شرکتها می پردازیم.

- سپس نتایج تحقیقات خویش را با مدیران ارشد شرکتها در میان گذاشته و به تحلیل عمیق آن می پردازیم.

- در ادامه کار نیز راهکارهای بومی برای آن شرکت در قالب یک برنامه اقدام (Action Plan) یا در پروژه های بزرگتر، برنامع جامع تحول (Strategic Change Plan) استخراج می شود.

- در انتها نیز ضمن آموزش عملیاتی (بر اساس مدلهای مدیریت تغییر) کارکنان سازمان برای اجرای آن توانمند می گردند.

- پس از این مراحل (که از آن به عنوان گام یک تغییر یاد می کنیم و معمولاً حدود 3 تا 6 ماه به طول می انجامد) ، طی یک برنامه مستمر (حدود 9 تا 15 ماهه) به دنبال استقرار و تثبیت تغییرات در شرکتها می باشیم.

 

نقش مشاوران

یک مشاور می تواند یکی از نقشهای ذیل را برای شرکتهای متقاضی خدمات مشاوره بازی کند :

- آینده نگری (ترسیم فضای پیش روی صنعت مزبور)

- آینده نگاری (طراحی مسیر حرکت راهبردی شرکت)

- عارضه یابی (همانند یک پزشک متخصص)

- تسهیل کنندگی (ارائه راهکارهای بهینه با استفاده از منابع موجود)

- طراحی (طراحی فرآیندهای عملیاتی کاری)

- آموزش (ترسیم روالهای عمومی عملیاتی)

 

مجموعه تیم مشاوره مدیریت فردا با بهره گیری از دو عنصر «تجربه عملیاتی در راه اندازی و مدیریت کسب و کار» و «تسلط به دانش روز دنیا» در پی آن است تا بر اساس وضعیت مشتریان خویش ترکیبی از نقشهای یک مشاور خوب را ایفا کند.

بر این اساس بر اساس شناخت اولیه ای که شما به کارشناسان ما ارائه می کنید، یک برنامه «عارضه یابی و بهبود» طراحی شده و به شما اعلام خواهد شد و پس از عقد قرارداد بر اساس مفاد آن برنامه در کنار شما خواهیم بود.

 

:: فرم استخراج اطلاعات (وضعیت موجود/وضعیت مطلوب) ::

> اطلاعات تماس مدیریت فردا

 

باشگاه وفاداری مشتریان می تواند به عنوان یکی از ابزارهای ایجاد ارتباط مستمر با مشتریان در جهت حفظ و تحکیم زنجیره وفاداری مشتریان فعلی شرکتها، بسیار موثر باشد. اما متاسفانه شاهد آن هستیم که بسیاری از طرحهای باشگاه مشتریان که در کشور راه اندازی شده اند اثر بسیار کمی بر حفظ یا افزایش وفاداری مشتریان داشته و در کوتاه مدت با شکست مواجه شده اند. بر اساس مطالعات انجام شده در تجربیات موفق جهانی در راه اندازی باشگاههای مشتریان (مانند AmEx،  Skywards و غیره) لازم است تا گامهای ذیل در راه اندازی باشگاه مشتریان مورد توجه قرار گیرد .

ادامه مطلب...

 
خدمات مدیریت فردا

تجربه مشارکت در طراحی و راه اندازی باشگاههای مشتریان بزرگ در کشور موجب شد تا بصورت تخصصی بر روی فرآیند «طراحی، راه اندازی و مدیریت» باشگاه مشتریان متمرکز شده و یک راهکار اختصاصی و ویژه در این حوزه ایجاد نماییم. این راهکارها در قالب یک فرآیند 23 مرحله ای تدوین شده است که در صورت تمایل شرکتها و سازمانها طی یک جلسه 2 الی 3 ساعته بصورت مشروح ارائه خواهد گردید.

ادامه مطلب...

 
<< شروع < قبلی 1 2 بعدی > انتها >>

صفحه 1 از 2