شنبه, 29 مهر 1396

مديريت فردا ، حامي امور خيريه

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
خدمات مدیریت فردا

بسیاری از مشکلات در فرآیند بازاریابی و فروش، به دلیل عدم طراحی صحیح برند می باشد، لذا می بایست کلیه فعالیتهای طراحی محصول، بازاریابی، تبلیغات و فروش بر اساس اصول برند (Brand Disciplnie) صورت گیرد :

ادامه مطلب...

 

یکی از ارزشمندترین تجربیاتی که طی سالهای گذشته به دست آورده ایم این است که با تحلیل سوابق فروش بر اساس کالا، سگمنت بازار، مشتریان، فروشندگان می توان زمینه های توسعه فروش در کوتاه مدت و بلندمدت را فراهم نمود. بر این اساس چهار نوع راهکار برای افزایش فروش (یا به عبارت بهتر افزایش حاشیه سود شبکه فروش) ارائه می شود که شامل «افزایش تعداد مشتریان»، «افزایش دفعات خرید مشتری»، «افزایش حاشیه سود سبد فروش» و «افزایش تعدادکالاها در سبد فروش» می باشد. همچنین با طراحی یک چک لیست جامع (Position Matrix) به عارضه یابی فرآیند توزیع و فروش مویرگی شرکتها اقدام می نماییم.

ادامه مطلب...

 
<< شروع < قبلی 1 2 بعدی > انتها >>

صفحه 2 از 2