جمعه, 26 مرداد 1397

متاسفانه در سالهای اخیر موضوع هوش تجاری (Business intelligence) نیز همانند بسیاری از مفاهیم دیگر در حوزه کسب و کار، قربانی سودجویی شرکتهایی شده است که صرفاً به دنبال فروش یک محصول نرم افزاری هستند، اما واقعیت این است که مفهوم هوش تجاری بسیار گسترده تر از داشبوردهای مدیریتی است.

 

 

ادامه مطلب...

 
مديريت فردا - خدمات مدیریت فردا

یکی از دغدغه های همیشگی شرکت های پخش، تلاش برای بهبود آمار فروش می باشد. اما باید توجه داشت که بهبود مستمر فروش نیازمند داشتن تحلیل صحیح بر اساس داده های صحیح می باشد. بر این اساس می بایست با انتخاب و ارزیابی مستمر شاخص های فروش، تصمیم های عملیاتی صحیحی را در این حوزه اتخاذ نماییم.

ادامه مطلب...

 
مديريت فردا - خدمات مدیریت فردا

اگرچه استفاده صحیح از ابزارهای روز صنعت پخش و همچنین طراحی و جاری سازی فرآیندهای چابک می تواند نقش بسزایی در رشد یک شرکت پخش داشته باشد، اما باید به یاد داشته باشیم که رشد یک شرکت پخش بدون رشد مهارتها و ارتقاء نگرش پرسنل آن میسر نمی باشد.

ادامه مطلب...

 

بکارگیری فرآیندهای استاندارد در یک شرکت پخش می تواند کمک شایانی به کاهش هدردهی منابع (به ویژه ظرفیت منابع انسانی) نماید. از سوی دیگر طراحی صحیح فرآیندها با استقرار مناسب زیرساختهای پخش (از جمله نرم افزار پخش مویرگی) گره خورده است.

ادامه مطلب...

 

متاسفانه اغلب شرکتهای پخش، در خصوص انتخاب محصولات سبد فروش، شیوه های بهینه سازی تامین کالا، روشهای مدرن انبارداری و امثال آن اطلاع چندانی ندارند. با توجه به اینکه در فضای رقابتی امروز بهینه سازی منابع ضروری می باشد، لذا می بایست بتوانیم در حوزه تامین کالا و انبارداری بهینه سازی حداکثری را ایجاد نماییم.

ادامه مطلب...

 

<< شروع < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

صفحه 1 از 72