چهارشنبه, 01 اردیبهشت 1400

خدمات مدیریت فردا

مديريت فردا ، حامي امور خيريه

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
مطالب آموزشي - ساير مطالب

همواره شرکتها به دنبال این هستند که با ایجاد تفاوتهایی میان خود و رقبا، توجه مشتری بالقوه را به خود جلب نموده و وی را نسبت به خرید محصول یا خدمات آنها ترغیب کنند. در این میان این مشتری است که بصورت آگاهانه یا ناخودآگاه نسبت پول و هزینه ای که می پردازد (Price) و چیزی که بدست می آورد (Earn) را تحلیل کرده و ارزش آن کالا (Value) را مشخص می کند.

ادامه مطلب...

 

با سلام، به دليل مشكلات فني كه چند روز گدشته در هاست مديريت فردا ايجاد شده بود، امکان ویرایش و بروزرسانی در سایت ممکن نبود و همچنین در ساعاتی نیز سایت قابل مشاهده نبود، به همین دلیل از همه بازديدكنندگان گرامي پوزش مي‌طلبيم.

 
مطالب آموزشي - ساير مطالب

ادیسون در سنین پیری پس از اختراع لامپ، یكی از ثروتمندان آمریكا به شمار میرفت و درآمد سرشارش را تمام و كمال در آزمایشگاه مجهزش كه ساختمان بزرگی بود هزینه می كرد. این آزمایشگاه، بزرگترین عشق پیرمرد بود. هر روز اختراعی جدید در آن شكل می گرفت تا آماده بهینه سازی و ورود به بازار شود.

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - توزیع و پخش مویرگی

معمولاً انتخاب استراتژی قیمت گذاری بر اساس مقایسه کیفیتی با محصولات همرده خواهد بود ولی شرکتهای پیشرو سعی می کنند بر اساس روشهای مختلف قیمت گذاری، درآمد و سود خود را افزایش دهند. البته می توان بصورت ساده جدول زیر را برای قیمت گذاری پیشنهاد داد:

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - توزیع و پخش مویرگی

همواره قیمت گذاری یکی از دغدغه های اصلی شرکتها بوده است و اهمیت آن به قدری است که خیلی از مدیران عامل از آن به عنوان خط قرمز خود یاد می کنند. انتخاب قیمت تابع چند پارامتر اصلی است که البته عوامل دیگری نیز می توانند بر روی آن تاثیر گذار باشند :

ادامه مطلب...

 

<< شروع < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

صفحه 8 از 71